Tenky klient - kde kupit ?

Martin 'MegaSoft' Mokry megac na ns.ipg.sk
Úterý Leden 7 16:09:41 CET 2003

On Tue, Jan 07, 2003 at 02:34:05PM +0100, Jan ' Kozo ' Vajda wrote:
> :> > a tak sa SUN masinke a SUN softu v sucasnosti asi vyhnut neda ..
> :> > ( pokial niekto vie riesenie pre SUN Ray bez SUN servera a SUN softu,
> :> > nech sa pochvali )
> :>
> :> U JavaStation se vyhnout slo. Viz JavaStation-HOWTO. :-)
> :> Ale ten se uz dva roky nedela.
>
> tak tak .. bavime sa u SunRay a nie o JS
>
> :> U Sun Ray to je dost problem (uz jen pro malou pamet).
> :> JavaStation se dal sehnat z druhe ruky za 50-100 USD kus.
>
> JavaStations, okrem inych problemov, nemali podporu USB a ani ako zelezo
> [...]
Asi som to vyriesil. A pomohol mi v tom stary dobry google ;-)

Zoznam kadejakych terminalov s cenami (cennik):
http://www.metacomp.de/pure/hwa_1/hwa_1_00.php?Gruppe=49&Untergruppe=299

Terminaly IGEL ktore ma zaujali pomerom cena/vykon:
http://www.igel.de/en/products/?folder=linux_b_t_c&page=linux_b_t_c

--
Megac