creative webcam nebo creative webcam pro na linuxu

tsunami burdaz1 na fel.cvut.cz
Úterý Leden 7 19:27:17 CET 2003

richard kotal wrote:

> Dobry den,
>
> chtel bych se zeptat, zda mate nekdo zkusenosti s vyse uvedenymi kamerami?
> Na internetu jsem nic nenasel pouze webcam go, webcam plus, webcam 300,
> webcam III, ale nikde webcam nebo webcam pro.
>
> Nevim tedy, zda linux funguje s kamerami uvedenymi v predmetu, popr. zda
> jsou drive zminene kamery nejak kompatibilni s kamerami v predmetu.

Creative WebCam (s cipem EP800) by udajne mela chodit s nejaky patchem do
jadra(vytvori modul epcam), ale jeste se mi ji nepodarilo rozebehnout.
Ted se pripravuju na to ze ji zkusim s jadrem 2.5.

--
Zdenek Burda
ICQ#119838804

"Sv?tlo na konci tunelu m??e být reflektor protijedoucí lokomotivy"