Prevod souboru z ISO do win-1250

Miroslav Zidek mizi na worldmail.cz
Úterý Leden 7 22:14:25 CET 2003

V So 04 led 2003, Jiri Petrlik napsal:
> mohl by mi nekdo doporucit program ktery prevede soubory z
> ISO-8859-2 do windows-1250. Potrebuju ho na prevod vetsiho mnozstvi
> souboru, takze bych byl rad kdyby se dal ovladat z prikazove radky.
konwert - moznosti konverze je opravdu spousta napr zadane:

konwert cp1250-iso2 -O

znamena, ze se zkonvertuje wokenni do spravneho kodovani :) a
vysledkem se prepise puvodni soubor (samozrejme jde konverze do
jineho souboru)

(takhle si treba v procmailu konwertuju nevhodne kodovani)

konwertuje kameniky, wokna, iso-... no proste tech filtru je asi 700
:-O

MZ
--
 Miroslav Zidek