creative webcam nebo creative webcam pro na linuxu

Dan Bar Daniel.Bar na seznam.cz
Úterý Leden 7 23:12:56 CET 2003

"richard kotal" <richard.kotal na illusionsoftworks.com> píše v diskusním
příspěvku news:E18Vr9a-0000Us-00 na ns.illusionsoftworks.cz...
> Dobry den,
>
> chtel bych se zeptat, zda mate nekdo zkusenosti s vyse uvedenymi kamerami?
> Na internetu jsem nic nenasel pouze webcam go, webcam plus, webcam 300,
> webcam III, ale nikde webcam nebo webcam pro.
>
> Nevim tedy, zda linux funguje s kamerami uvedenymi v predmetu, popr. zda
jsou
> drive zminene kamery nejak kompatibilni s kamerami v predmetu.
>
> Dekuji
> Richard Kotal

Primo s Creative kamerama zkusenost nemam, nicmene pred casem jsem do
konference posilal prispevek "webcam - jak jsem dopadl" a na konci textu
jsou nejake odkazy. Mozna tam neco najdete.

Dan

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.