Tak se nam rozsiruje asi oblast odpurcu linuxu? :-)

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Středa Leden 8 08:15:09 CET 2003

> Computing!
>

> Myslis, ze si teda nebudu moct do Paladia, nebo jak se to
> jmenuje, ulozit svou vlastni certifikacni autoritu? To by mne
> celkem nastvalo, nastesti ne kazdy zije v zajeti americkych
> zajmu a uz i nemci zacinaji pekne prskat.

Uplne OT:
Coz jim asi nebude moc platne. Chvili sleduju americke haraseni v Iraku.
Prijde mi to docela fraska. Poslou zbrojni inspektory do Iraku a prohlasi,
ze to pujde urovnat mirovou cestou. Inspektori nic neobjevi, tak tam poslou
armadu. Francie prohlasi, ze se zapoji pouze se souhlasem OSN, Amerika
prohlasi, ze spojence nepotrebuje, ze to zvladnou sami. Z Britanie, kterou
jsem mel tak rad se stal pouze poslusny pes. Pri vydajich na zbrojeni USA a
Nemecka a vzhledem k tomu, ze za par let uz nebude na zemi zeme z kategorie
slabsich, se kterou USA jeste nevalcili a budou potrebovat nekde pouzit ty
svoje zbrane, aby mohli udelat nove a nezastavila se jim ekonomika, tak
neposlusne Nemecko bude na rade. Cina je prece jen velke sousto a vlastni
jaderne zbrane. :-)

(Nejsem silenec a je mi jasne, ze jsem to prehnal, ale kdo vi, co napadne
amiky priste)

Apropos, kdyz chteji odstranit Sadama, jako nedemokratickeho vudce, muzu
odstranit George W. Bushe, kdyz mi prijde nedemokraticky? Smirovani jeho
statu je cim dal vetsi. ;-)))

TNX