Tak se nam rozsiruje asi oblast odpurcu linuxu? :-)

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Leden 8 09:56:53 CET 2003

| Odesílatel: Kovar Jan <Kovar_J na tese.cz>
| Apropos, kdyz chteji odstranit Sadama, jako nedemokratickeho vudce, muzu
| odstranit George W. Bushe, kdyz mi prijde nedemokraticky? Smirovani jeho
| statu je cim dal vetsi. ;-)))

Teda ale to uz je hodne OT. Navazu nit, ale dal prosim privatne.

Zalozte si vlastni stat (pokud jste vlastnikem pozemku, neni to problem -
mam kontakt na blazna, ktery si chce tady v cesku takovy stat zalozit). No
a pak se chovejte presne jako blBush. Ale myslim si, ze jeho armada a vase
budou ve znacnem nepomeru. Jde prece jen o akt z pozice sily, jak se amici
chovali zbabele odjakziva - sejmi slabsiho aby sis mohl vzit co je jeho. A
oni potrebuji zvitezit - jde jim o to co v Iraku maji (ropa). V
Afghanistanu slo nakonec taky jenom o tu blbou ropu/plyn (x-ovod), jak se
ukazalo rok pote, co to prorokoval Lada Zajicek (elektrarna Enronu v Indii,
x-ovod je sice v afghanistanu, ale kousek od te lelktrarny). Amici v
Afghanistanu ani s terorismem neprohrali, vyhrali Afghanskou ekonomickou a
politickou zavislost a maji tak kam strkat ty svoje smejdy. Mimochodem, kdo
jste si na vyroci zavrazdeni elzeta (nejsem tak paranoidni sam) vzpomnel?

JL.