domenovy kos

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Středa Leden 8 12:23:34 CET 2003

> Dobry den da se pomoci programu fetchmail sendmail a qpopper
> udelat mailserver pro domenovy kos na pocitaci s vytacenym
> priojenim k internetu?
>
> Nikde jsem takovouhle kombinaci neobjevil ale mozna jsem
> spatne koukal.

Chcete udelat domenovy kos, nebo ho chcete vybirat? Pokud ho chcete
vytvorit, tak velice jednoduse to jde s postfixem, ke kteremu pouzijete
nejaky pop3 server. Pokud ho chcete vybirat a mit mail server na stroji,
ktery je na dial-up pripojeni, tak budete potrebovat fetchmail, nejaky smtp
na odesilani posty, treba zminovany postfix a nejaky pop3 nebo imap server,
kam bude tridit doslou postu. IMHO by to mohl byt i vami zminovany qpopper.

TNX