BETA: OpenOffice.org s českou nápovědou

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Středa Leden 8 12:29:38 CET 2003

Vážení kolegové,

na adrese
ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/people/pavel_janik/OpenOffice.org_1.0.1_CZ/build-15/
naleznete betaverzi českého build OpenOffice.org 1.0.1 včetně české
nápovědy s kompletním fulltextovým prohledáváním. Budu velmi rád, pokud
tento balík otestujete a případné chyby nahlásíte na

http://sourceforge.net/tracker/?atid=467192&group_id=52537&func=browse

Díky. Případné nadávky, rychlejší počítače, clustery, šeky apod. mi,
prosím, posílejte mimo konferenci ;-)

P.S. Pokud máte k dispozici i počítač s operačním systémem Solaris/SPARC,
budu nesmírně rád, pokud nakouknete i do podadresáře SPARC. Pokud by se
někomu nějaký SPARC rychlejší než moje Ultra5 (např. nějaký SunFire) válel
nevyužitě někde pod stolem nebo v serverovně , jsem ochoten jej odvézt
případně odkoupit.
--
Pavel Janík

printk(KERN_WARNING "Multi-volume CD somehow got mounted.\n");
                  -- 2.2.16 fs/isofs/inode.c