Suse 8.1. cz a Cyrix MII 300Mhz

Martin Proks proks na aerospace.fsik.cvut.cz
Středa Leden 8 12:43:22 CET 2003

Doma mi dodnes beha na Cyrixu MII 200 RH 6.1. Bez problemu, nic nebylo
potreba prekompilovavat.

Psal jste, ze mate to Suse i na celeronu. Melo by stacit nainstalovat
si zdrojove baliky kernelu (na tom celeru) a s tim souvisejici veci, dat

# make clean
# make xconfig
    (najit sekci kde se voli typ procesoru a zvolit Cyrix)
# make dep
# make bzImage

<poznamka>
   V README je pred make clean  make mrproper, ale to nedavejte,
   zrejme byste tim smazal i default konfiguraci Suse a tu chcete
   ponechat, pouze zmenit ten proceseror.
</poznamka>

Pak prekopirovat kernel na disketu a prenest na ten Cyrix (nabootovat
z nejakeho rescue disku s i386 kernelem - mym favoritem je v tomto
SlackWare) a updatnout lilo/grub. Pak uz by (snad) melo Suse
nabehnout. Moduly atd dodelat na bezicim stroji. Ale neni to trivialni
prace. Pro zacatecnika to bude urcite prace na nekolik/mnoho dlouhych
zimnich veceru.

--
Martin Proks
http://aerospace.fsik.cvut.cz/proks               http://www.vzlu.cz