Instalace driveru pro tisk na Sambu

Petr Balas petr-news na balas.cz
Středa Leden 8 13:29:52 CET 2003

Jan Houstek wrote:

> Samba slouzi jako PDC a print server. Na klientech (Win2000) jsem zatim
> instaloval drivery lokalne ale chtel jsem zkusit je i "nasdilet" na server
> do print$. Postupoval jsem nasledovne:
>
> Ve windows jsem si vytiskl testovaci stranku, ktera obsahuje potrebne
> informace o souborech ovladace (to same lze vycist i v .inf souboru, ale v
> nekterych instalacich .inf chybi).
>
> Patricne soubory jsem nahral do //server/$print/<arch>
>
> Pres rpcclient jsem se jako root prihlasil na server a zadal adddriver
> podle informaci, ktere jsem se docetl na te testovaci strance. Driver se
> [...]

No ja je instaloval primo z Woken a chodilo to. Tusim ze prez Win2k,
Tiskarny, Vlastnosti, Sdileni, Dalsi ovladace. Chce to dostatecne novou
sambu. Pak jsem musel na print$ vytvorit adresare Color, W32x86/2,
W32x86/3 a Win40/0. A pridat se do print adminu (printer admin = petr).
Pro jitotu - definice meho print$:
[print$]
   comment = print drivers
   path = /home/_printers