konverzie z OO

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Středa Leden 8 14:20:35 CET 2003

ked sa tu uz nacala debata o OO a jeho vlastnostiach ..

existuje uz nejake nastroje na konverzie nativneho OO formatu do inych
formatov ? aspon nejaky 2txt a 2html, resp nieco, z coho sa potom tieto
daju robit ( ps2txt, ps2html a pod )

skusal som googlit, ale zatial som sa dopracoval len k popisu nejakeho
API Converter
(http://api.openoffice.org/commmon/ref/com/sun/star/script/Converter.html)

a podobne veci, ktore nie celkom hladam ..

kedze je to gzipnute XML, tak predpokladam, ze nejaky XSLT transformer
(alebo obycajny klasicky konvertor, ci extractor)by na to uz mohol byt a
ze nie som prvy koho to napadlo ...

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying