2 x Mylex AcceleRAID 170LP (modul DAC960) - no way ?

Martin 'MegaSoft' Mokry megac na ns.ipg.sk
Středa Leden 8 14:55:54 CET 2003

Mate niekto skusenost s radicmi Mylex AcceleRAID 170LP ?
Ja mam teraz server s 2 takymi radicmi, na kazdom zavesenych 7 diskov po 60 GB v raid 3 poli, tak nie je mozne nainstalovat ziadny Linux. Problem je nasledovny:

Bootnem z CD (RH 7.3)

Anaconda najde radic RAIDU, loadne modul DAC960, obidva radice funguju ...
Nainstalujem system, bootloader, ...., reboot
Grub loadne initrd a kernel, kernel bootuje.
Skonci to vypis drivera DAC960 ze nasiel prvy RAID radic, nasiel 7 diskov, 1 logical drive, ze je vsetko On-line. Dalej to je mrtve. Ked scrolujem kernelove message tak tam nie je ziadny problem.

To iste robi aj Debian uz pocas instalacie

Predtym som tam mal Debian s jednym radicom, fsetko fungovalo ako malo, akurat bola prilis dlha scsi zbernica a casto vypadavali disky.
Tera ked sme to rozdelili na 2 radice tak uz disky nevypadavaju, teraz to pre zmenu nejde vobec ;-)

Nejake tipy?

--
Megac