Digitální přehrávání CD

Jakub Maa01 Jirků maa01 na seznam.cz
Středa Leden 8 14:59:38 CET 2003

Wed, Jan 08, 2003 at 02:47:15PM +0100, Daniel F. Hrouzek napsal(a):
> zravicko,

> nojo, vsichni porad rychlejsi, rychlejsi... ale jestlipak je to i
> kvalitnejsi? nebo aspon srovnatelne kvalitni, co?

Ja jsem nepostrehl rozdil a vzhledem k tomu, ze se to provadi
digitalne, tak pochybuji, ze tam nejaky bude. Ale mozne to je a zvlast
na poskrabana cdcka stejne pouzivam paranoiu.

--
Jakub Maa01 Jirků <maa01 na seznam.cz>

<Beeth> Girls are like internet domain names, the ones I like are already taken.
<honx> well, you can stil get one from a strange country :-P