SOUTEZ: Team OpenOffice.org hleda caste preklepy

Vymazal Milan vymazal.milan na seznam.cz
Středa Leden 8 15:04:25 CET 2003

Cau Pavel,

>    From: Vymazal Milan <vymazal.milan na seznam.cz>
>    Date: Wed, 8 Jan 2003 13:59:07 +0100

> Zdravím,

>    > Radeji bych doladil chyby pro kompatibilitu s MSS OFFice.

Naprilad pokud udelate v open office odstavce napriklad s tema teckama
na zacatku. tak po otevreni v MSoffice se tam objevej misto cernych
tecek smajliky.

Druha zavazna je to ze kdyz mate ve wordu udelane zahlavi a zapati
stranky a mate tam treba nejaky text a pod tim textem linku tak pri
otevreni v Openoffice to udela zte linky radu jednicek.

komentare. Nefunguje tam delani komentaru. Oznacim si text (vyberu) a
Insert -  Note a misto aby mi to udelalo komentar tak ten oznacenej
text to smaze.

> můžete být prosím konkrétnější? Nejlépe v Bugzille projektu oo-cs nebo
> (lépe) IssueZille projektu OpenOffice.org.

je to i v oo-cs i v openoffice.org

>    > Delphi 7 Enterprise, Windows 2000 SP3 Proff, IE 6.0sp1 with all sp

Tak to sorry tohle konec je zdandardni hlavicka co pouzivam do
konference o delphi. A za tenhle software ja nemuzu ten urcuje
zamestanavatel. omlouvam se za propagaci

S pozdravem

Milan Vymazal