Intel ICH3M (Acer TM 225x) boot troubles

Zdik Kudrle xkudrle na fi.muni.cz
Středa Leden 8 15:38:21 CET 2003

> rad bych se pozeptal, zda ma nekdo zkusenosti s NB Acer TM 225x a
> podporou jeho IDE chipsetu. Problem je, ze v kdyz nakompiluji jadro s
> podporou PIIx(coz je spravne), tak se pri bootu nenajdou zadne disky.
> Ovladac ale spravne pozna, ze jde o cipset ICH3M, najde 4 kanaly, ty
> kanaly, na kterych jsou naveseny disk a CDR jsou nastaveny na DMA,
> proste vsechno vypada OK, az na to ze se system pri hledani disku
> chvilku kousne (2 sec) a zadne disky (ani CD-ROM) nenajde. Potom
> pokracuje dal a o par radku nize samozrejme nahlasi 'Cannot find root
> filesystem'.

> [...]

No, mozna je divne, ze si odpovidam sam sobe, ale v -pre3 je jiz tato
chyba opravena, takze kdyby nekdo mel stejny problem, at vi, jak ho resit.

Z.

 comp: Penguin.PHP.SQL                  mailto:xkudrle na fi.muni.cz
 misc: music.philo.1984			  http://www.fi.muni.cz/~xkudrle
----------[ The Spice extends life, the Spice expands consciousness ]----