pálení

Pavel Benisek benny na vogel.cz
Středa Leden 8 15:39:28 CET 2003

Mel jsem stejny problem s TEAC read 42/ write 24/ rewrite 10 (typ si
nepamatuju), ale palila mi max. 16x pod win i pod linuxem. Pri 16x bylo
zatizeni procesoru na 100% (PIII na 700MHz, MB Microstar dualni asi
MS-695D). Vymenil jsem desku a procesor a vse beha bez problemu. Pri
paleni 24x nebo rewrite 10x kolisa proc. mazi 1-3%. Navic je
pravdepodobne, ze z toho jeste neco berou jine sluzby. Fakt netusim kde
mohla byt chyba.

Pavel Benisek