Ma nekdo zkusenosti s nekolika VLAN po 1 dratu do PC ? Poradte

Vitezslav T. Se'm travis na inway.cz
Středa Leden 8 15:55:11 CET 2003

Dle meho nazoru z toho pak ale nebudou samostatne site. :-)

Vitezslav T. Se'm

--

"Byval jsem krotitelem zvirat... Vetsinou tech nejnebezpecnejsich.
- Krotitelem zvirat?