Cron, který funguje, i když je Linux vypnutý?

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Středa Leden 8 17:01:15 CET 2003

On Wed, Jan 08, 2003 at 04:52:24PM +0100, Jiri Svoboda wrote:

> Coz takhle anacron, nepomohl by ?

Tazatel psal, že ne, tak asi ne. BTW proč? Vždyť narozeniny a svátky jsou
periodicky se opakující operace, ne?

> Jiri Svoboda

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://nlp.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"Linux hackers are funny people: They count the time in patchlevels."
       -- Martin Josefsson