Digitální přehrávání CD

kratochvil jiri kratochvil na dbsystem.com
Středa Leden 8 18:12:21 CET 2003

On Wed, Jan 08, 2003 at 02:41:15PM +0100, Jakub Maa01 Jirků wrote:

> Budto jsem se s kaktusovym cdckem jeste nesetkal, nebo mi to funguje a
> Vam ne, ale cdcka obsahujici audio stop a pres ne datovou session
> ripuji hudbu naprosto bezne (samozrejme naprosto legalne, delam si
> jenom zalohy vlastni hudby :)

Na data v pohode, nepodarilo se mi (zkousel jsem vice mechanik) precist
opravdu jenom ten kaktus. Z kernelu padaj akorat hlasky seek error jak
sachuje na ty posledni "pokazeny" session a zkousi interpretovat
neplatnou TOC. Mel jsem k dispozici asi 4x noname mechaniky, 2x mitsumku a
2x sony i par DVD mechanik ani jedna se s kaktusem nechytla.
Zas na druhou stranu na nejakym novym cd co nejde prehrat ve woknech a
je tam takovej ten priblblej prehravac, tak na linuxu v pohode i bez
cdfs. Normalne to hralo jako klasicky CD

--
  KLoK