Tak se nam rozsiruje asi oblast odpurcu linuxu? :-)

Jakub Maa01 Jirků maa01 na seznam.cz
Středa Leden 8 22:15:31 CET 2003

Wed, Jan 08, 2003 at 09:47:20PM +0100, Peter Surda napsal(a):
> Jakze ne kvuli penezum? Mam vlastnu distribuciu ku ktorej poskytujem komercne
> riesenia a support, a na to potrebujem aby pocitace mohli bezat software,
> ktory skompilujem.

Mluvil jsem o domacich uzivatelich, ktere software nezivi. Vy jste
samozrejme neco jineho.

> Tomuto nerozumiem uz vobec, sory, nie som zvyknuty pozerat sa na software z
> hladiska moralnosti.

I takovy lide existuji, nastesti takovi nejsou vsichni, jinak by tu
nikdy zadne Free Software nebylo.

Kazdopadne tahle debata je OT a navic nesmyslna. Ukoncuji ji.

--
Jakub Maa01 Jirků <maa01 na seznam.cz>

<Beeth> Girls are like internet domain names, the ones I like are already taken.
<honx> well, you can stil get one from a strange country :-P