SOUTEZ: Team OpenOffice.org hleda caste preklepy

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Středa Leden 8 22:45:41 CET 2003

Dne Wed, Jan 08, 2003 at 07:18:40AM +0100, Tibor Pittich napsal:

> neviem ci plati aj slovencina, ale ak nahodou hej a nahodou to nie je
> nieco protipravne (clovek uz teraz skoro nikdy nevie), tak si dovolujem
> prihlasit do sutaze nieco ako:
>
> for i in ak.html lo.html pr.html su.html vz.html;
> 	do wget http://www.culture.gov.sk/slovnik/$i; cat $i >> preklepak;
> done
>
> po zbeznom prefiltrovani to ma viac ako 2000 riadkov, takze dufam ze
> ma prva cena neminie :) spravodlivo sa podelim s p/s Danielou, ktorej
> mailovu adresu som bohuzial nenasiel..

Na slovenstinu jsem pravda nepomyslel, ale urcite to zaradime do slovenskeho
buildu.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Dopisoval bych si rad s divkou.
  Zn. Negramotnost neni na zavadu.