Zrada s jadrem 2.4.18 (RH 7.2) + VLAN

Turoň Ivo Ing. ITuron na et.trz.cz
Čtvrtek Leden 9 06:10:57 CET 2003

Tak jsem se po dobrych radach docetl ze podpora VLAN je implementovana
do jader >=2.4.14. Kupodivu jsem opravdu v adresarove strukture jadra 2.4.18
nasel adresar s prislusnymi soubory. Ale jake bylo moje prekvapeni kdyz jsem
pustil konfiguraci jadra a ono nic, zadna zminka o VLAN ci 802.1Q.
Nechapu co je spatne ale bohuzel to do toho jadra nemuzu dostat.
Jestli to uz nekdo delal zkuste mi poradit.
Urcite to v jadre ted neni, protoze kdyz spustim vconfig (stazeny z netu) a
chci pridat
novou VLAN tak to rve ze to nema loadnute patricne moduly a na disku taky
zadne moduly typu vlan.o opravdu nejsou (pouze zdrojaky vlan.h v adresari
jadra)
Uz jsem sice nekolikrat jadro konfiguroval ale ted si opravdu nevim rady.
--
ituron na et.trz.cz
Spravce PC a site