Galeon -> Mozilla

Martin Hassman martin.hassman na vscht.cz
Čtvrtek Leden 9 08:53:53 CET 2003

Peter.Mann na tuke.sk (Peter Mann) wrote in news:20030109071857.GV11636 na dot.tuke.sk:

> Zdravim,
>
> co mi funguje a som spokojny: Googlebar, LinuxBar (nedavno to bolo
> announcovane prave tu), Diggler, funguje aj slovencina
>
> su este nejake zadrhely pri instalovani niektorych pluginov - musi ich
> instalovat root, pricom ak to chcem potom pre pouzivatelov, tak musim
> chmod-om pridat prava na citanie aj pre ostatnych (je to zamer alebo
> chyba?)

S pravy po instalaci add-in to neni zadna slava. Zda se, ze hodne autoru je pripravuju pod
win, vysledkem jest, ze po instalaci v linuxu ma vysledny balicek prava typu 600 apod.

Problem se mi podarilo lokalizovat (takze LinuxBar timto problemem netrpi :-), ale zatim
jsem ho nikam nereportoval, jsem z nej totiz velmi zmateny.

Zavisi totiz na tom, jak zabalite vysledny add-in XPI balicek.
Pokud to ucinite ZIPem pod wokny, tak nastave vyse zmineny problem.
Pokud ho vsak zabalite ZIPem pod Linuxem, tak je vse O.K. - zduraznuji ZIPem, nikoliv
gzipem.
Vzdy jsem se domnival, ze ZIP pod linuxem je dodavan hlavne pro kompatibilitu s win, a tedy
balicek zabaleny pod win a pod linuxem by mel byt zcela totozny, ale zda se, ze tomu tak
neni.

Nejake napady?

martin hassman

P.S.: Pokud byste chtel tedy nekdo lokalne nabidnout nejaky XPI add-in ke stazeni napr. pro
vasi skolu/firmu, tak ho doporucuji prebalit (jako miminko :-) pod Linuxem.
Jinak na pripravovanem http://mozdev.czilla.cz, ktery by mel byt soucasti ceskeho portalu
http://www.czilla.cz venovaneho mozille (zatim jeste nebezi, ale snad se tam jiz za par dni
neco objevi :-), by se mely objevovat nektere oblibene add-in z mozdev.org lokalizovane do
cestiny a u nich by tento problem mel byt odstranen. Ale jinak nic nezkazite, kdyz vyse
popsany navod muzete postnete autorum "spatne zabaleneho" balicku.