maly prolem s klavesnici

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Leden 9 11:06:15 CET 2003

Dne čt 9. leden 2003 09:55 jste napsal(a):
> Dobrý den zdravim, potreboval bych pomoct s nastavenim klavesnice,
> situace nasledujici. V X - v momente kdy stisknu pravé alt tak mi to
> napise zavorku a spusti se sekvence klaves b dokud neco nestisknu. když
> to zastavim a stisknu b tak mi nejde ale na druhy stisk uz ano. a tak
> dokola atisknu alt a zavorka a b.
> v konzili mi nejde cešitna v x ano, a pri stisku praveho alt mi to piše
> nulu v momente kdy je pusteny num lock.
>
> Uz jsem vyzkousel co slo, dal prosim poraďte. Dekuji
>
> Sťefan

Zajímalo by mě co to má společného s Re: rpm & install apache do kterého
theadru jste to zařadil.

Jinak pokud máte RH8.0 tak třeba pro češtinu nainstalovat nové balíčky.
Jinak neřekl jste zda jste prováděl instalaci nebo upgrade.
Pokud napíšete co jste dělal a jaký linux tak vám poradíme.

Jinak RH8.0 pracuje v UTF-8 takže zrada tímto směrem.

(Jinak správná klávesová mapa pro RH8.0 viz můj dotaz v této konferenci)

|    e-mail soban na centrum.cz             |
|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |