RedHat 8.1 beta ... info

Čtvrtek Leden 9 12:21:03 CET 2003

Zdenek Mazanec píše:

> :-) To by me jako spravce (nebo hur jako nekoho odpovednejsiho) rozhodne
> neuklidnovalo. Predstava, ze mi za par mesicu bude ukoncen support prave
> instalovane veci... dekuju, ale zastrelit se umim sam)
> Hold ve jmenu co nejrychlejsi ziskovosti se da zjevne udelat leccos.
	Red Hat je soukromá firma, a ta většinou nese odpovědnost
k akcionářům a musí si stanovit cíle sama. Z veřejně poskytnuté distribuce
nemá totiž přímo viditelný zisk (chápou tady snad všichni, že soukromá firma
dává svůj produkt k dispozici zdarma, což není tak úplně samozřejmé?).
	Ale to, co píšete, je nesmysl. Verze 7.3 vyšla někdy v loňském
květnu/červnu, 8.0 v září. Do konce roku ještě teď zbývá jedenáct a dvě
třetiny měsíce ;-), to není "pár měsíců", nemluvě o tom, že aktuální je beta
phoebe, a její zaručená životnost bude určitě delší.
	Na stanici si stejně každý (no, snad s výjimkou těch, kteří používají
počítač k práci) dává pokud možno nejnovější distribuci, tak o co jde?