Apache a Permission denied

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Čtvrtek Leden 9 12:38:53 CET 2003

Tomáš Růžička wrote:
> Pri jakemkoliv pokusu o pristup na http skoncim s chybou 403 Forbidden a to
> i z localhostu. Zkousel jsem vsechno mozne. Data kopiroval do ruznych casti
> disku, nastavoval ruzna prava, menil nastaveni v httpd.conf a porad nic.
> Jedine co vim je, ze kdyz nakopiruju data do puvodniho /var/www tak vse
> funguje (ale ja nevim proc v tehle slozce ano a jinde ne a nechci se
> spokojit s jednoduchym nakopirovanim dat sem...). V httpd.conf jsem
> samozrejme zmenil DocumentRoot i nastaveni <Directory> (na Windows mam
> Apachu nainstalovanych a nakonfigurovanych nekolik ...)

> [...]

podivejte se do error_logu, mozna tam najdete podobnou hlasku:

[Mon Jan 06 12:06:56 2003] [error] [client 10.1.10.33] Directory index
forbidden by rule: /var/www/scplyn/

v tomto pripade je /var/www/scplyn/ DocumentRoot, takze pravidlo, ktere
to zakazuje najdu v <Directory /> (httpd.conf).

--
Vladimír Náprstek
Severočeská plynárenská, a.s.