Slackware 8.1 a kompilace kernelu

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Čtvrtek Leden 9 13:46:25 CET 2003

On Thu, Jan 09, 2003 at 10:10:40AM +0100, Jirka 'Eagle' Novak wrote:
> Ahoj,
> zkousim kompilovat kernel (package kernel-source) a pri make menuconfig
> to hlasi, ze nelze najit soubor crt1.o a ze tudiz chybi ncurses. Ty
> opravdu chybely, ale po jejich instalaci (l/ncurses*.tgz) se to tvari
> stejne. Ktery balicek mi jeste chybi? Nebo jak to zjistim?

Soubor crt1.o by měl být součástí GCC, ale ten asi máte - jinak by vám
neměl kdo vypsat tu hlášku. Možná ještě binutils. Určitě to bude něco
ze série 'd'. Zkusil bych něco na způsob

for i in d/*.tgz; do tar -tvzf $i \*/crt1.o 2>/dev/null && echo $i ; done

Možná na to existuje nějaký rafinovaný nástroj, ale já ho neznám... :-)
Předtím se ale podívejte, jestli ten soubor někde na disku není, pak by
chyba byla v konfiguraci.

                                                            Michal Kubeček