Ma nekdo zkusenosti s nekolika VLAN po 1 dratu do PC ? Poradte

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Čtvrtek Leden 9 14:23:39 CET 2003

Turoň Ivo Ing. wrote:
: Zajimalo by mne jestli nekdo nepouziva posilani
: nekolika VLANu po 1 dratu do Linuxoveho PC.
: Co je treba nainstalovat (zkompilovat) aby to to PC
: chapalo jako nekolik samostatnych siti.
: Chci to uvnitr toho PC rizene bridgovat, coz uz mam overene
: ale jen na samostatnych sitovkach. Uznate ale ze 13 portu
: na 1 PC je prilis, tak se to snazim trosku "komprimovat"

	Odkazy tady uz byly - ja jen napisu, ze mam pozitivni zkusenosti
s firewallem, kde je 7 VLANu vedenych po gigabitovem trunku a jedna
samostatna sit po 100baseTx. Pokud muzu posoudit, tak nasazeni VLANu neni
horsi nez vic samostatnych rozhrani - usetrite hardware a lokalitu cache,
ztratite na parsovani dot1q.

	Pokud vim, tak chipset Tigon3 (broadcom 520, 3c995, ...) ma i nejakou
HW podporu pro parsovani dot1q tagu.

	Akorat mi neni jasne, kdyz to chcete bridgovat, proc to
teda nedate vsechno do jednoho VLANu/segmentu?

-Y.

|-- If you start doing things because you hate others and want to screw  --|
|-- them over the end result is bad.   --Linus Torvalds to the BBC News  --|