Existuje reseni pro cekani na zasunuti CD?

Karel Dudasek dudasek na vtopu.army.cz
Čtvrtek Leden 9 14:36:24 CET 2003

On Thu, 9 Jan 2003, Martin Hankovec wrote:
> Dobry den vsem,
> prosim - resim zalohovani dat v linuxu na CD. Potreboval bych vyresit v
> bash skriptu, aby mi pri zalohovani na vice CD uz vypalene CD vysunul,
> cekal, nez tam da uzivatel dalsi (a rucne ho zasune tlacitkem mechaniky)
> a potom pokracoval v paleni. Proste soft ci skript, ktery pocka na
> zasunuti CD a pak pokracuje (a nechce to po vlozeni odmacknout nejakou
> klavesou). Da se to nejak vyresit?
Co takhle:
 vypalovani pridat pro cdrecord parametr -eject

 Cekani na CD v mechanice
 while cdrecord dev=x,x,x -atip
 do
   sleep 1
 done
 Pripadne pridat test na blank CD pomoci cdrecord dev=x,x,x -toc

                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek na vtopu.army.cz      Karel.Dudasek na dobruska.cz
Spravce poc. site	VTOPU            Mirova 727
tel: +420 494 673874	Cs. Odboje       518 01 Dobruska
fax: +420 494 673620	518 16 Dobruska  tel: +420 494 623493