Vytvoreni driver disku

Tomas Mrazek xmrazek na ascs.muni.cz
Čtvrtek Leden 9 18:04:38 CET 2003

Preji dobreho dne,

mam problem s instalaci radice PERC4/Di - dual-channel U320 SCSI
(MegaRaid driver) na serveru PowerEdge 2600 ROMB.
Chtel bych tam na tento server naintalovat Mandrake 9.0, ale ovladac
MegaRaid, ktery je obsazen v distribuci MDK 9.0 je verze 1.18. Pro radic
PERC4/Di je ale potreba alespon verze 1.18a nebo vyssi.
Problem by resilo, kdybych na zacatku instalace mohl pomoci Driver Disku
nahrat novou verzi ovladacu, ktere si zkompiluju jako modul.
Problem je, ze se mi nedari vytvorit ten Driver Disk. Zkousel jsem ho
naformatovat na ext2 a nakopirovat na nej zkompilovany modul megaraid.o,
ale to hlasilo, ze nemuze vubec najit Driver Disk. Zrejme se bude muset
vytvaret jinym zpusobem. Ma s timto nekdo zkusenosti?

Predem dekuji za jakoukli pomoc.

S pozdravem Tomas Mrazek