jak vyndat soubory .tar.gz z rpm baličku

Čtvrtek Leden 9 21:45:00 CET 2003

Dňa 09. jan 2003 o 22:36, ja.zapletal na quick.cz napísal(a):

> jakým Způsobem mohu dostal jednotlivé soubory z rpm balíčku abych
> s nimi mohl dále pracovat? Man stránky ani rpm dokumentace mi
> nepomohla.

v rpm baliku sa nenachadzaju zaarchivovane a skomprimovane subory
pomocou tar a gz, ale nachadza sa tam cpio archiv.
tento archiv je mozne ziskat pomocou rpm2cpio (odkaz nan je na konci
manualovej stranky rpm).

p.s: midnight commander ma zaujimavu moznost "otvorit" rpm subor a najst
v nom aj adresare a subory (aj skripty) ktore obsahuje.

--
Linux 2.4.20-2mdk
Mandrake Linux release 9.1 (Cooker) for i586