OT: Fw: Bojkot T-Mobile

Pavel švarc stefan.samecek na volny.cz
Čtvrtek Leden 9 22:55:40 CET 2003

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 1. Studoval jsem vsechny (i stare) tarify, vsude striktne 1.70,- kc
> pokud nemam Hit (smlouva na 2 roky) - Twist neni tarif.
http://www.t-mobile.cz/cms/tarif_datsm.asp?w=1&sluzba=1&tarif=datsm podle
webu je tento tarif v nábídce takže když to stihnete do 1.2.2003 :O))
jinak "Tarif 20 Start HIT" udělá na SMS tutéž službu a za trochu méně peněz

> 2. Striktne prijdeme o adresy aaa.bbb na sms.paegas.cz - hlavne ze mely byt
> na veky veku (jako podekovani za to, ze se CRa naucily co to je Internet
> a SMTP posta)
nikdy jsem tomu nevěřil a tam mi tato ztráta nevadí :O))
jinak uznávám že to není správné

> 3. Musime se registrovat v t-zones.cz (a dostavat spoustu blbosti)
musíme ?? proč ??

> Jako clovek, ktery je klientem spolecnosti pres 5 let bych si
> predstavoval ponekud jiny pristup...
T-Mobile stejně jako např. RedHat, se svým novým systémem podpory, si myslí
že jim to prospěje. Jenom čas prokáže zda správně a nebo ne.

> PS: Mohl by nekdo prosim zde (a myslim, ze by pomohl spouste lidi)
> napsat seznam (nejlepe Linux) software a bran, ktere i po 28.2. budou
> schopni posilat SMSka na tel. cisla do site T-Mobile?
netuším jak by to mělo fungovat a myslím že nic takového, legálním způsobem,
fungovat zdarma nebude

Stefan