CUPS na RH 7.3

Daniel.Prynych Daniel.Prynych na buzuluk.cz
Pátek Leden 10 06:12:22 CET 2003

Dne pá 10. leden 2003 04:15 jste napsal(a):
Mozna je jeste jeden problem.
Kdyz jsem instaloval CUPS na RH 7.3 tak byl nastaven spatne DocumentRoot a to
takto:
#DocumentRoot /usr/share/cups/doc
Musel jsem ho zmenit na:
DocumentRoot /usr/share/doc/cups-1.1.14

Zkontrulujte si toto nastaveni, pokud bude DocumentRoot ukazovat nekam do
prazdna jako u mne tak vam to samozrejmne nepojede, tedy nastaveni pres web.
Na nastaveni pres KDE to nema vliv.

Dan