Jak ukladat mp3 stream z internet radii

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Pátek Leden 10 08:32:06 CET 2003

> Ocividne nie je streaming server ako streaming server a nie
> kazdy posiela spravnu hlavicku a wget sa s tym nemoze
> vyrovnat. Ale na uvedenu adresu mi zafungovalo: curl
> http://64.236.34.141:80/stream/1003 -o > radio.mp3

Super, funguje to. To jste me moc potesil. Takze nekdy v noci to pustim.
Jeste bych poprosil, jestli by mi nekdo mohl poradit, jak se da v urcitou
dobu program automaticky stopnout. Nebo jestli se da uz pri startu nejak
rict, aby bezel treba dve hodiny. Premyslel jsem jak to shodit a napadlo me
to zase cronem za dve hodiny killnout. Jen nevim jak. Pomoci ps a grep bych
umel ziskat radek, kde bude pid. Ale neumim to pouzit tak, aby si vzal jen
to cislo a provedl kill. Muze nekdo poradit?

Diky

TNX