Groupware se sledovanim projektu

Michal Samek webmaster na tony.cz
Pátek Leden 10 11:09:53 CET 2003

DD,
zajimalo by mne, zda nekdo pouziva nejake webove groupware, kde funguje
sledovani projektu. Ono se to trosku prekryva s crm, ale nam by uplne
stacilo, aby se dalo do nejake hierarchicke struktury projektu pridavat
poznamky/ukoly/soubory, vztahujici se k projektu. Konkretne projekt bude
stavba, pripadne dilci akce mohou byt podprojekty. A k tomu bychom
chteli pripojit veskerou dokumentaci - nabidky, skenovane podklady,
smlouvy atd.

Jako prvni pokus jsem vsadil na phpgroupware, vypadalo jako dobre
navrzene a featurefull, dodelal jsem tam ceske preklady (az budou
doladene, pujdou do distra a poslu sem ANN), jenze ouha - zrovna vazba
infologu na projekty nefunguje a nepodarilo se mi to zatim zlomit (malo
casu).

Musime ted aspon docasne neco zacit pouzivat, prozatim to vypada na
phprojekt. Tam mi ale vadi dost omezene moznosti planovani ukolu nebo
ten webmail, ktery jsem nejak vubec nerozchodil. Nebo mate nekdo jiny
napad? Zajimaji mne spis prakticke zkusenosti. Diky moc

--
Michal Samek <webmaster na tony.cz>