OT: Fw: Bojkot T-Mobile

Pavel švarc stefan.samecek na volny.cz
Pátek Leden 10 10:38:31 CET 2003

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> Protoze jinak si SMSko po Intetu (tedy vyuzitim brany SMTP <-> SMS)
> neposlete - leda primo z mobilu....
no ale to není o zpoplatnění brány, to je o zřízení email adresy pro mobil
ano to je pravda

> Panove, zrejme jsem trosku archaictejsi, treba uz to davno neexistuje,
> ale ve sve dobe byla docela slusna finta, jak si bezpecne poslat (a
> hlavne rychle) SMSko... - poslete SMSko na svuj mobil ze zahranicni
> gatewaye - toto SMSko melo roamingovou prioritu => melo prednost pred
> veskerym domacim provozem - verte, ze uspesnost doruceni 100%, rychlost
> - do 5s jste ho mel... - existoval i SW, ktery tyto brany znal a umel
> posilat na ne pomoci napr. e-mailu, prave po tomto softu a aktualnich
> branach se pidim (existuje-li jeste neco z toho)...
ano ve své době potom postupně všechny tyto free brány přešly na registrace
a posílání za $ Proto si myslím že nic nebude. Sice jsem někde četl teď je
to den o nějaké bráně která k nám snad posílá ale teď si nevzpomenu kde
:O((

Stefan