Groupware se sledovanim projektu

Michal Samek webmaster na tony.cz
Pátek Leden 10 13:17:40 CET 2003

> Koukal jste na tutos? (((http://www.tutos.org/)))
>
> O.

Jo, zkousel jsem to on-line demo. Tutos doporucoval nejaky typek ve
voting-pollu na php-kitchen jako velmi dobry groupware (cesky slangove
snad grupac? :)) pro spravu projektu. Ja ale potrebuju neco
vyvazenejsiho, nepotrebuju projekt ridit (resources atd.), spis
archivovat dokumenty vztahujici se k projektu. A z hlediska ostatnich
groupwarovych podagend jako todo, notes, email, kalendar je na tom tutos
dost spatne. Anebo jsem nepochopil ty principy, na kterych to je
postavene. Mozna jsem blbej, ale jeste blbejsi budou ti, co to budou
pouzivat. Tak jsem to zatim zavrhl.

--
Michal Samek <webmaster na tony.cz>