SOUTEZ: Team OpenOffice.org hleda caste preklepy

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Pátek Leden 10 13:44:47 CET 2003

On  0,  wrote:

> Radeji bych doladil chyby pro kompatibilitu s MSS OFFice.

Hmm, já osobně jsem dost nadšený, není to sice 100%, ale posun oproti
StarOffice 5.2 je MARKANTNí. Klientům si na zkoušku dovoluji "tajně" poslat
export z Open Office. Upozorňuji, že pracuji pouze s texty, tedy žádné grafy
apod.

Marti nKamin