OT: Fw: Bojkot T-Mobile

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Pátek Leden 10 16:11:35 CET 2003

Ty ostatni veci o penezich jsou taky zajimave ale je to pravo
poskytovatele sluzby ..
Ja bych mel spis jinou pripominku analogickou problemum na inetu - spaming:
Jak mne poskytovatel sluzby brani proti ztratam z nevyzadane posty ??
Totiz 400 nevyzadanych zprav v me POP3 schrance stazene pres modem 56kbps
me nevyjde na 400 a vice Kc !!!
Jak muzu ovlivnit, co si poslat na mobil a co ne ???
To je prece tragedie ... Nekdo vam udela mailbombing a prijdete o prasatko
A stezovat si muzete na lamparne ... Nemel by na to vletet nejakej urad ??
Jinak, kdo nebaziruje na znamem cisle pro verejnost, uz by asi mel mit
jine predcisli .. ;-)))
PS: pisu to sem, protoze stejne jako pro mnohe jine administratory, je to
pro mne ozehava otazka ...

radek.karaffa na ct.cz