OT: Fw: Bojkot T-Mobile

Pavel švarc stefan.samecek na volny.cz
Pátek Leden 10 20:11:53 CET 2003

Ondřej Kadlec wrote:

Předem se omlouvám ale to se nedá vydržet :O((

> strašné
>
> Vzhledem k tomu, ze odesilani bylo vzdycky z netu zdarma, tak je to
> nehorazne.
rohlík stával 0,10 Kč teď i kdyby korunu je to pořád zdražení 1000% a pořád
je kupujete
telecom chce rok od roku víc a víc a taky telefonujete
kolik těch SMS za měsíc pošlete ???
celá síť T-Mobile je jejich majetek a můžou si s ní dělat co chtějí až se
rozhodnou že SMS bude za 10,- Kč tak je to prostě jejich rozhodnutí. Pokud
porušují nějaké smlouvy to je potom jiná otázka, ale na SMS zadarmo žádnou
smlouvu nemáte tak nač ten rozruch ?!

Jsem zákazníkem T-Mobile a budu jím i nadále protože nevidím důvod odcházet.

Stefan

PS: už nikdy nepřispěji do tohoto threadu