OT: Fw: Bojkot T-Mobile

Bc. Radek Krejča radek na ceskedomeny.cz
Sobota Leden 11 00:13:11 CET 2003

Ahoj,

  no, tenhle thread uz je fakt dlouhy, stejne to tady nevyresime,
  akorat takova poznamka k tomuto prispevku:

10. ledna 2003, 22:51:59, jste napsal(a):
DT> Pokud vim, tak jestli jste podepsal smlouvu jeste pred zmenou tarifu tak ji
DT> muzete tusim do 16.01.2003 vypovedet a zustane vam i ten dotovany MT bez
DT> toho, abyste musel doplatit zbyvajici pausaly.

  To je fakt, ale hej bude jen tem, kteri nemaji na cisle zavisle
  dalsi akce. Ovsem predstava, ze si dam inzerat do Zlatych stranek za
  more tisic, ze si necham natisknout vizitky, plakaty, reklamni
  tabule a ja nevim jeste co, pak prijde nejaky chytrak a rekne, ze k
  1. 2. 2003 rusi veci, na kterych je treba nekdo zavisly a ze mi
  neublizi, kdyz odstoupim od smlouvy, tak to by se mi fakt nelibilo.
  Budou-li stovky operatoru, tak to asi tak nevadilo, ale zde jde o
  podraz a navic od temer monopolu (i kdyz me urcite nekdo chytne za
  slovo, ze operatori jsou 3).
  Nicmene bych to uz asi nechal v teto konfere na pokoji, at se kazdy
  rozhodne, jak se zachova, jak zde uz padlo, bojkot a podobne akce
  jsou hezke veci, ale pouze odliv klientu by mohl neco zmenit, ale me
  vyse uvedene duvody + pohodlnost daji nakonec T-Mobile za pravdu.

Radek

--
Zdravi,
 Bc. Radek Krejča