Nedari se zkompilovat qt-3.0.5

Tomáš Lašťovička 42734353 na seznam.cz
Sobota Leden 11 14:41:36 CET 2003

Petr Šobáň wrote:

 > Toto není soubor, ele simbolická konstanta a asi není nikde
definovaná takže
 > je prázdná nebo je tam nesmysl atd.
 >
 > hledej #define FT_MODULE_ERRORS_H a melo by tam potom být něco jako
 >
 > #define FT_MODULE_ERRORS_H "hodnota"

uz jsem to nasel-je tam #define FT_MODULE_ERRORS_H <freetype/ftmoderr.h>
(konkretne v souboru ftheader.h)

napada me, jestli nejsou spatne cesty... zatimco fterrors.h a ftmoderr.h
jsou v adresari /usr/include/freetype2/freetype/ , tak ftheader.h je v
/usr/include/freetype2/freetype/config/ .

 > A nebo se nekdo sekl a je tam chybička a má tam být:
 > #include _FT_MODULE_ERRORS_H
 > nebo
 > #include __FT_MODULE_ERRORS_H

a tohle znamena co? jak se zmeni vyznam pridanim "_"?

dekuji za odpoved, bohuzel mi ale moc nepomohla :( zatim jsem zkusil
novou kompilaci kdyz ftheader.h je v puvodnim umisteni, ale navic na nej
ukazuje symlink z /usr/include/freetype2/freetype/. skoncila se stejnou
chybou :( nejak nevim, jak dal... myslel jsem , ze baliky z distribuce
jsou testovane, aby k podobnym vecem nedochazelo...

--
Man and machine: The neverending fight :)

Tomas Lastovicka
ICQ:    116950347
Jabber: garfield na njs.netlab.cz
42734353 na seznam.cz