instalace z HD-nelze připojit hd

Ctibor ctiborot na volny.cz
Sobota Leden 11 15:43:35 CET 2003

Dobrý den.
Pokouším se nainstalovat SUSE8 z balíčků,které jsou vystaveny na mirroru
SUse. Uložil jsem je na hda6,který je v reiserfs formátu, vytvořil jsem
startovací disketu a disketu s moduly.

Zavedu modul pro reiserfs.
Instalační program se v pohodeě spustí,vyberu instalaci z harddisku,
(to je OK), naběhne graf. instalátor, najde všechen hardware (ok),
zavede ještě modul pro LVM, usb-storage.

Pak začne vlastní instalace a hlásí to chybu:

    nelze připojit zdrojové médium
mount. /dev/hda6 already mounted or /tmp/mnt busy.
mount:  according to mtab, /dev/hda6 is mounted on /mounts/extra

At jsem při rozdělování disku zkoušel dát hda6 do /tmp/mnt,
/mounts/extra nebo to vůbec nepřipojit,tak je hláška stejná.

Máte s tím někdo zkušenost?
Dík Ctibor