x fonty pro ruzna kodovani vypadaji jinak

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Sobota Leden 11 21:50:56 CET 2003

>zajimalo by mne jestli je normalni, kdyz se x font chova ruzne podle
>toho v jakem je kodovani. Napriklad b&h-lucida iso10646-1 vypada hezky pri
>pixelove velikosti 10, 12, 14 zatimco v iso8859-2 ma definovane velikosti
>jine - napr. 11, 14 a vypada kostrbate. Podobne je to napriklad s
>adobe helveticou, tu se mi proste nastavit tak, aby v latin2 nebyla
>kostrbata, nepodarilo.

V standardni situaci jsou fonty pro ruzna kodovani samostatne.
Tudiz odpovedi je - ano, je to bezne. Naprava spociva v editaci
XF86Config a kontrole pritomnosti prislusnych fontu. Pro  neskalovane
zobrazeni na obrazovce je nejlepsi pouzit rastrovane fonty, pro
skalovane asi TrueType.

OldFrog.