HP PhotoSmart 850 a unix

Ondrej Tuma konference na webjet.cz
Neděle Leden 12 01:48:37 CET 2003

Dobrý den,

rád bych Vás poprosil o pomoc, problém je asi jasný, nemyslím si že
dělám chybu, spíš myslím že propojení zařízení viz Sub. a unixu je
trošku zatím problém.

Mám nainstalovaný ghpoto2 a gtkam.

Najde mi to sine nějaké PTP standart zařízení či co ale nepřipojí se k
němu. Zajímalo by mě jestli to má někdo zprovozněné alespoň pod linuxem,
já jsem uživatel BSD, ale to by nemělo vadit:)

Foťák lze připojit i jako USB disk či co, zařízení je sice nadetekováno
jako SCSI ale nějak nevím jak ho použít ?

Pokud je tu někdo komu šlape transfer souborů do linuxu či BSDčka z
tohodle zařízení, pošlete mi prosím mail na jaké kameny úrazu jste
narazili, jsetli to nejde, nebo jen dělám chybu?

Díky moc

--
Ondřej Tůma

Unix-like system is the best operation system from the top of the world.
I'm lucky BSD and linux user. :) Use unix-like, be free. :)
www.webjet.cz www.techworld.cz www.mirnet.cz