dva monitory

Tomas Konir moje na molly.vabo.cz
Neděle Leden 12 13:41:03 CET 2003

On Sun, 12 Jan 2003, Pavel Benisek wrote:

> Zdravim,
> prave jsem zapojil druhou PCI grafiku (S3) a dva moniory. Jake s tim
> mate zkusenosti?
> Muzete mi poradit nejvyhodnejsi nastaveni?
> 1/ kazda obrazovka jedna konzole
> 2/ roztahnout desktop prez obe obrazovky
> 3/ prvni monitor x, druhy txt konzoli (predem zavrhuji)

Mam G550 a dva monitory, mel jsem G400+ATI na tomtez a pouzitelne jsou obe
prvni moznosti, jen u xineramy (roztazeni desktopu) je treba pocitat, ze
ne kazdy windowmanager to umi ( umi to icewm, kde, windowmaker). U prvni
moznosti je zase treba nahodit 2x windowmanager a kde se s tim trochu nema
rado, protoze se chce automaticky nahodit na oba desktopy. ale zalezi na
tom, na co to chces. Ja jsem relativne dlouho pouzival dva nezavisle
desktopy a na druhem byly remote X z druheho pocitace. A ted pouzivam
xineramu (protoze ji icewm uz umi) a sedi mi to vic.

	MOJE

--
Tomas Konir
Czech Republic