ipaq & linux

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Neděle Leden 12 15:19:20 CET 2003

On Sun, 12 Jan 2003 13:02:11 +0000 (UTC), Martin Herceg wrote:

: Mne sa totiz stalo ze mi sa mi nechce rozbehnut mimo kolisku
: vypada ako keby nefungovalo dobijanie baterii
: ked ho dam ale do kolisky a resetnem ho nabehne
: ale len do vytiahnutia z kolisky potom ako keby sa vypol a tvari sa
: uplne mrtvo :(((

Nechcem byt zlym prorokom, ale toto sa iPaqom obcas stane
a byva to hw zavada - OS myslim ani nabijanie regulovat nevie,
na to je elektronika v baterii. Urcite to zacalo presne
po instalacii linuxu?

Ked ho date do kolisky, blika pocas nabijania LED-ka
a po nabiti zostane svietit? A ked ho nechate vypnuty par
dni lezat, bude "blikajuca faza" trvat dlhsie? Pamata
si obsah RAM-ky?

Pokial sa z tohoto pohladu sprava normalne, mozno ma linux
iba problemy s citanim stavu baterie. Pokial nie, bude
to hardware - v lepsom pripade uvolnene droty od baterie,
v horsom odideny akumulator :-(

Zdravi
--
                                   Stano