Nedari se zkompilovat qt-3.0.5

Tomáš Lašťovička 42734353 na seznam.cz
Neděle Leden 12 18:37:55 CET 2003

Pavel Kankovsky wrote:

 > To je naprosto spravne. Pri pouziti FreeType 2 by melo probihat tak,
ze se
 > nejprve provede "#include <ft2build.h>", coz (pres jiny soubor)
nadefinuje
 > mj. ruzna makra FT_neco_H udavajici cesty ke konkretnim headerum. Je to
 > udelano takhle, aby se skutecna jmena souboru mohla v pripade potreby
 > prizpusobit mistni zvyklostem.
 >
 > Pokud to zahlasilo tu chybu "#include expects...", pak zjevne doslo
 > k nejake podivnosti pri zpracovani preprocesorem. doporucuji to prohnat
 > pres gcc -E (+ dalsi relevantni opsny, se kterymi to bylo kompilovano)
 > a prostudovat vysledek (jedno varovani: zda se, ze novejsi verze gcc
 > ci spise cpp urezavaji konce souboru, pokud by vysledkem byly jen same
 > prazdne radky, coz muze trochu mast).

ja jsem to nahradil primo v tom, souboru. neni to sice uplne ciste
reseni, ale mne pomohlo. nerozumim cecku bohuzel tolik, abych mohl
poslat pripadny bugreport...

 > Jiny k pristup k hledani pricin problemu by mohl spocivat v tom, ze
 > zkusite zkompilovat nejaky program, co pouziva jen FT2 resp. jen Xft,
 > a uvidite, jestli to bude fungovat. Pokud ano, pak je asi problem v Qt
 > nebo zpusobu, jakym je kompilovano, pokud ne, pak je neco shnileho
 > ve FT2 resp. Xft (nebo ve zpusobu, jak je nainstalovano).

asi tam bude neco divneho :) qt je prvni aplikaci, ktera na to narazila
(tedy na tento konkretni priklad), ale vzhledem k tomu, ze na tomto
stroji zas az tak moc nekompiluji aplikace, ktere potrebuji freetype,
tak nevim, jestli je chyba v qt, u RedHatu, nebo jinde... dal to asi
resit nebudu, nasel jsem s pomoci pana Sobane workaround a ted jiz mam
nove qt...

Microsoft--http://www.vcnet.com/bms ]
 > "Resistance is futile. Open your source code and prepare for
assimilation."

preji hezky zbytek vikendu

--
Man and machine: The neverending fight :)

Tomas Lastovicka
ICQ:    116950347
Jabber: garfield na njs.netlab.cz
42734353 na seznam.cz