HP PhotoSmart 850 a unix

Ondrej Tuma konference na webjet.cz
Neděle Leden 12 20:02:17 CET 2003

Petr Balas wrote:

> Ma tam, byt /dev/sda1. A chce to mit v kernelu prislusne moduly (neco jako
> usb-storage). A na fotaku prepnout na USB disk drive.

No to prave mam, na vsechny mozny zarizeni odvozeny od toho pod kterym
to nabehne a nic, fotak sem prepnul do usb disk rezimu. :(

pri vypisu dmesg mi nabehne vse tak jak ma:

umass0: HEWLETT-PACKARD  HP  PhotoSmart 850                        , rev
2.00/0.01, addr 3
da0 at umass-sim0 bus 0 target 0 lun 0
da0: <HP PhotoSmart 850 A001> Removable Direct Access SCSI-0 device
da0: 650KB/s transfers
da0: 14MB (28801 512 byte sectors: 64H 32S/T 14C)

je to sice bsd, ale principialne je to s linuxem totozne...

--
Ondřej Tůma

Unix-like system is the best operation system from the top of the world.
I'm lucky BSD and linux user. :) Use unix-like, be free. :)
www.webjet.cz www.techworld.cz www.mirnet.cz