HW pro X-terminál

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Neděle Leden 12 19:03:25 CET 2003

Dne Fri, Dec 27, 2002 at 04:09:39PM +0100, Jarda Mikulík napsal:

> O vanocich jsme delali par takovych masin s touhle deskou a ano, Duron
> je PRIPAJENY bez patice ;-)
> PS: Deska se chova velmi kultivovane...

Koupil jsem na experimenty tuhle desku a po chvilkovem souboji se mi
podarilo naflashovat novy bios kombinovany s etherbootem, protoze za to ze
vyrobce dal na desku akorat novellske RPL, misto vsude pouzivaneho PXE ma u
me 5-.

Takze to v roli bezdiskoveho terminalu chodi celkem dobre. Nejhlucnejsi je
vetrak na tom duronu, tak dvakrat hlasitejsi nez na boxovane P4.

Mam ale problem s OpenOfficem, hrozne pomalu to kresli menu. Kdyz do toho
stroje dam disk, tak to chodi skvele, ale kdyz jsou X natazene pres nfs, je
to bida.

Sit je 100 full duplex, swiche, par stanic takze nulova zatez.

Neresili jste nekdo nejaky podobny problem? Zkousel jsem i jinou sitovku,
ruzne font servery, parametry pri mountovani X stromu pres nfs, ale rozdily
v rychlosti jsou nepatrne. Je to porad otravne pomale.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Povzbuzováním prospěješ často více než káráním.
HORTANDO SAEPE PLUS PRODERIS QUAM VITUPERANDO.